Rozwiązania

Szkolenia z procedur

Oswajamy z procedurami

Szkolenia z procedur są szczególnie ważne w firmach o rozproszonej strukturze organizacyjnej – systematyzują obieg informacji, wykształcają pozytywne zachowania i porządkują wcześniej zgromadzoną wiedzę. Wśród szkoleń z procedur szczególną rolę odgrywają szkolenia z obsługi Klienta. Stanowią one podstawę programów szkoleń dla wielu grup pracowników, szczególnie osób kontaktujących się bezpośrednio z Klientem.

Przykłady

Szkolenia z procedur umożliwiają omówienie preferowanych zachowań i wykształcenie umiejętności istotnych dla harmonijnego funkcjonowania firmy. MyNetwork Polska realizuje szkolenia z procedur, dopasowując model szkolenia i elementy aktywizujące do tematyki kursu oraz grupy docelowej szkolenia. Poniżej prezentujemy wybrane szkolenia z procedur, zrealizowane przez MyNetwork Polska.

Pekao – Standard Obsługi Klienta

BNP Paribas – Rekrutacja

Crédit Agricole – Obsługa osób niepełnosprawnych

Coca-Cola – Leadership Pipeline

Leroy Merlin – Standard Obsługi Klienta

Szkolenia z procedur w strefie demo





Jeśli są Państwo zainteresowani naszymi rozwiązaniami w obszarze kursów e-learning, zachęcamy do obejrzenia naszych realizacji. Znajda je Państwo w strefie demo.

Kontakt

tel. (12) 631-54-21
szkolenia@mynetwork.pl