Aktualności

Szkolimy Ceramikę Paradyż

18.03.2013

 

MyNetwork Polska rozpoczyna kolejny etap współpracy z Ceramiką Paradyż, w zakresie realizowanego przez nią projektu „Internetowy Geniusz Handlowy”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. MyNetwork Polska będzie wykonawcą części e-learningowej i warsztatowej kursu: „Profesjonalna obsługa klienta”. Szkolenia, w ramach tego kursu, mają na celu rozwinięcie umiejętności i podniesienie poziomu wiedzy pracowników z zakresu: komunikacji
i współpracy, negocjacji, obsługi klienta oraz merchandisingu i  znajomości produktów Grupy Paradyż. Cykl kursów jest skierowany do ponad 200 pracowników, zatrudnionych na różnych stanowiskach. Projekt realizowany jest od września2012 do września 2013.

W ramach współpracy z Ceramiką Paradyż MyNetwork Polska wdrożyła u klienta platformę e-learningową oraz przygotuje szereg kursów e-learningowych, będących wprowadzeniem do szkoleń tradycyjnych. Do zadań naszej firmy należy również przygotowanie i zaimplementowanie na platformie wszystkich testów, które według harmonogramu powinien przejść uczestnik projektu.

Z przyjemnością przystępujmy do kolejnego etapu realizacji prac dla lidera polskiej branży ceramicznej. Mamy nadzieję na pozytywne efekty tej współpracy!

Do pobrania

(.pdf)

Kontakt

tel. (12) 631-54-21
kontakt@mynetwork.pl